Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Hurttas Lifeguard reflexhalsband & Polar reflexväst!

Av Pottipotti - 21 oktober 2011 10:28

Jag är ju lite av ett Hurtta freak, så givretvis fortsätter jag att beställa ur deras sortiment...Har inhandlat från deras LIFEGUARD serie, det blev två st halsband i klar orange färg.


 


Här ser ni deras fasta halsband... Dom är mjuka och smidiga, verkar inte slita på pälsen... Inhandlade dessa från Vipdog och betalade 199 kr st, priset kan nog varierar beroende på var man handlar, dom finns i färgerna orange gul & rosa


Om lifeguard reflexhalsband.. TEXTEN är lånad från vipdog!


Det vadderade reflexhalsbandet i mjuk Neopren är behagligt att använda och syns långt. Kopplets säkerhetsmekanism skyddar hundens hals och belastar inte låset då hunden drar. De effektiva 3M-reflexerna har i tester visat sig högklassiga och hållbara. Halsbandet är försett med en namnlapp som du kan skriva ägarens telefonnummer på. Halsbandet är justerbart.


Har även beställt varsin Polar reflexväst, som är toppen att använda nu när mörkret har infallit och dessutom så värmer dom bringarn, nu när kylan också har börjat ge sig till känna.


     


Som ni ser sitter dom perfekt och dessutom syns dom bra både på dagen och kvällen... Använde denna på Twix nu  våras när vi var i fjällen... Han höll sig varm och skön runt bringan och syntes toppen bra! Priset jag betalade var 299 kr st men även detta kan nog variera beroende på var man inhandlar västen! Dom finns i färgerna orange Gul & rosa.


Om polarvästen... TEXTEN är lånad från vipdog!


Polar västen är en mjuk och varm reflexväst som ger efter när hunden rör sig. Den åtsittande modellen skyddar hundens bröstkorg och håller den torr. Västen är tillverkad av ljudlöst Sofshell-tyg som laminerats med en vattentät Houndtex-skyddshinna. Produkten lämpar sig väl för sport, jakt och de dagliga motionsrundorna. Eftersom västen värmer rekommenderas den inte för sommarbruk. Västen är försedd med en infolapp i nacken som du kan skriva ägarens telefonnummer på.


Är du intresserad och vill läsa mera om Hurrta kollektionen... Kika då in här!


Vi kommer att visa upp mer från Hurrta kollektion i ett annat inlägg!

 
 
Pirkko

Pirkko

21 oktober 2011 12:26

Åhh så fina grabbarna är i sina västar!
De ser bekväma ut och det är ju inte fel ...
Är själv ett Hurttafan, sen länge, men har inte köpt nåt på ett tag.
Nu ska jag beställa västar och halsband till bägge pôjkera. :-) // Kram

http://www.pirkkohakkarainen.se

Pottipotti

21 oktober 2011 12:37

Javisst är dom fina ;) :)

Jasså du gillar också Hurtta... Dina grabbar blir säkert toppen fin i det nya du ska beställa och dessutom är det ju bekvämt med :)

Kramkram

 
Ingen bild

Ann-Kristin

21 oktober 2011 13:48

Tjusiga, de har fått en hel fin häst och vintergarderob nu, undrar om reflexvästen är svår att stänga med en had, såg att det är blixtlås? Kram!

Pottipotti

21 oktober 2011 13:55

Ja nu är dom redo för vintern och all annan akrivitet :) Jag tror att det kan vara lite svårt att stänga västen, men när du kommer hit får du pröva :)

Kramkram

 
Teddy, Roger o Malou

Teddy, Roger o Malou

21 oktober 2011 22:58

Hej, hej!

Åh, vad pudelpojkarna är fina! Vi gillar också Hurtta. Kläderna fungerar så bra för Teddy som är en frusen liten herre. :) Vi tycker Ice och Twix är så otroligt snygga hundmodeller. Har sett på Hurttas egen sida att man kan maila bilder på nöjda kunder. Sedan lägger de ut bilderna invid varje produkt. Säg, visst hör de fina bilderna hemma där!? :)

High-five från Teddy
Varma kramar Roger o Malou

http://www.teddybus.se

Pottipotti

22 oktober 2011 11:14

Visst är dom fina våra killar... Men så roligt ska kika in och kolla på Hurttas sida var man kan skicka in bilder, Tack för tipset :)

Är så nöjd med deras sortiment... Roligt att ni med gillar dessa produkter!

Tjoohoo Kram

 
Ingen bild

Ann-Kristin

23 oktober 2011 12:24

Ja, jag kommer!!!

Pottipotti

28 oktober 2011 10:25

Det ser jag fram emot...

Kram

 
PetDesign.se

PetDesign.se

15 november 2012 21:11

Hej,

Jag vet att du är lite av ett Hurtta-freak! Hurtta i all sin ära, dom gör väldigt bra saker. Själva har vi känt att det kanske börjar bli lite väl vanligt ute på gatorna. Därför vill vi gärna rekommendera en ny designer på den svenska marknaden som tillverkar högkvalitativa reflexhalsband och reflexkoppel. Bolaget heter "Herald & Ic la Chic" och har tidigare figurerat på den japanska marknaden, men nu via oss på PetDesign.se även kommit in på den svenska marknaden. Gå gärna in och ta en titt på deras produkter: : http://www.petdesign.se/sv/designers/herald-ic-la-chic/

Med vänliga hälsningar,
Maria - www.PetDesign.se

http://www.petdesign.se

Pottipotti

27 november 2012 17:40

Hej & tusen tack för era tips... Jag kan absolut kunna tänka mig att inhandla andra märken med, bara jag finner något som till talar... Ska kika in till er och kolla in det nya, roligt med en helt ny kollektion här i Sverige :)Lycka till med den!

Mvh Pottipotti

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards