Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Pottipotti - 10 oktober 2011 09:52

Vi har haft en underbar helg... Lite kall men vi kom undan regnet :) I lördags tog vi med oss fika och begav oss ut till skogs...


Det blev en hel massa spring bus och godis letande för grabbarna och för oss kaffe, choklad och mackor, det var en riktigt härlig dag i skogen!


     


Igår söndag, for vi till svärmor och hälsade på, passade på att lägga ett ca 500 meters spår åt Twixen... Lät det ligga i ca 40 minuter, spänd över om det skulle funka att spåra med tanke på hur blött det var tidvist...


 

Men han tog spåret klockrent, han missade däremot markerings pinnen som jag lagt efter halva spåret, mitt fel eftersom jag glömde markera ut platsen med fötterna... La bara ner pinnen och fortsatte... SKÄMS ;)

Det är en fröjd att se han spåra, vilken glädje och fart han bjuder på... Nu känner jag att vi är redo för att börja med vinklar... Men frågan är om vi hinner, lägga mera spår innan snön faller... För nu känns det att vinter hänger i luften...


 

Guben längtar efter snön som synes, här kör han luft skoter och Twixen passa på att ta sig en rederlig tugga gräs, eftersom han är en ko på halvtid :)

 

Summa sumarum... En toppen helg med massor av glädje och spring :)




Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards