Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Pottipotti - 5 oktober 2011 09:18

Idag fick man vakna upp till blå himmel, frost i gräset, härligt! Nu har hösten gjort sitt intågande det märks... Löven är alldeles röda i rönnen, det ligger en hel massa löv över allt... Men vilken fukt, blött blött över allt... Man kan ju fundera vad som händer när detta fryser på!


Livet knallar på här hemma... Passar på att rensa bosrt en massa saker man inte behöver, hjälper sonen med sonhustru lite... Har fått mig lite fina saker och kläder av sonhustrun... Tack stumpis för det :)


 


Blodsockret fortsätter att gäcka mig... Åker som en bergodalbana upp och ner, tyvärr blir jag ganska så yr och väldigt trött av detta, men men jag är ju under utredning, så jag får säker hjälp snart , hoppas jag!


Igår fick vi besök av Ice brorsa Zorro med Matte... Oj vad det skulle mätas, dom brottades och känslorna var översvallande, dom busade som vildar ute, men så gott han sov sen på kvällen :)  Jag tror minsann att min lill kille numera kan titulera sig unghund :) Han kan inte kontrollera alla sina känslor som for genom kroppen... Ja tänk, han blir 7 månader den 10 okt... Var tar tiden vägen, springer den inte lite väl fort?!..


PSST ni glömmer väl inte att RÖSTA på oss i fototävlingen :) kika in HÄR!

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards