Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Pottipotti - 31 januari 2011 15:00

Motivering: Snö glädje :)

 

Av Pottipotti - 31 januari 2011 09:09

Tror allt att det är plusgrader ute, tyvärr visar inte tempen rätt just nu, givaren har ramlat under snön...

 I natt har jag näst intill inte fått mig nå sömn... Diskbrocket & artrosen i ländryggen har börjat spöka igen... Tror bestämt att min kropp håller på att rasa helt... Är oerhört less och frustrerad över all värk just nu! Värktabletter, vetekudde, back on track, samt Linnex använder jag för att bli bättre, om det hjälper vete katten just nu, fast å andra sidan skulle jag väl inte alls kunna stiga upp om jag inte hade tagit hjälp av allt detta...

Dagens ord är: SKYNDA LÅÅÅNGSAMT!


 

Sötaste tassen i stan ;)


Mattes hjärta repar sig för var dag... Livet i en tratt är lättare nu... Har lärt sig var man enklas tar sig upp i soffan... Matte kliar om så behövs och är ben hållare då det suger efter sånt... Medicinen har vi minskad i dos... Och nu är det endast 3 dagar kvar i en tratt :)


Så i allt elände så ser jag en ljusning bakom mörkret!

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards