Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Pottipotti - 16 januari 2011 18:00

Exakt kl 18.00 den 16 jan 1982 blev jag och min gube ett par... Förälskade mig i honom redan som 13 åring, men fick min prins när jag var 17 år.... Tänk att vi lever tillsammans än och min kärlek till honom blir allt djupare & starkare... Det känns underbart, ja helt magiskt :)


 

Den här bilden är tagen strax efter vi blev tillsammans :) Tack min älskling för alla fina år vi har fått tillsammans jag ser fram emot många många år till med dig! Du är mitt hjärt, du är min själsfrrände, jag du är mitt allt, JAG ÄLSKAR DIG SÅ <3

Av Pottipotti - 16 januari 2011 11:49

 

Ferry tog hem segern med 4.9 sekunder före Fourecade...Hans härliga målgång när han tar hem segern :) Skiiiiit vad han är duktig!!!

   

Han är inte bara duktig i skidskytte utan han bjuder även på sig sjäv, han är positiv och glad! Han är bara så jäkla bra :)


Nu är det dax för damernas stafeett som redan har börjat!



Av Pottipotti - 16 januari 2011 11:27

Ena dagen är det nästan - 30 grader och nu visar tempen på -9,8  blåst och snö... Undrar igentligen vad som är bäst... Ska jag erkänna är jag riktigt less det här vädret... Nu vill jag ha vååååår, mera sol och lagoma temperaturer...

 

En hel massa snö och än mer det kommer!


Det är tur att man kan mysa upp sig inne, varmt och skönt och ett ljus gör att det känns än mera fridfullt och en pudel vid sin sida :)

 

Den här har vi fått av syrran med familj, den tänds varje dag :)


Nu ska jag ta mig en dusch, sen invänta skidskytte som börjar kl 13,10, tur att man kan slå bort en timme eller två vid tv:en... Är lite av en sport nörd den här tiden ;) Vilka duktiga svenskar vi har... I både skidskytte, skidor och slalom, känner mig oerhört stolt över dom... Tänk vilket arbete dom lägger ner, ja hela sin skäl! Jag håller även tummarna för dig Stina idag... Ska bli spännande att höra hur det har gått :)

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards