Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Pottipotti - 13 januari 2011 09:38

Jag känner mig allt bättre i kroppen, men skyndar långsamt fram... Telefonen går bättre att hålla i, skönt att kunna använda den igen, men gör det dock i väldigt lagoma mängder, försöker i alla fall :)


Igår började jag klicka in Twix på en post- it lapp, vill att han lägger tassen på den, sen ska jag succesivt för flytta den till en köks låda som är lite öppen, där river jag bort bit för bit på post-it lappen och tillslut lägger han tassen på endast lådan och då börjar jag sätta till ett kommando, tex stäng lådan... Kombinerar roligt med nytta :) Härligt att se hur han gör för att klura ut vad jag vill, han kör hela registret som han redan kan, men tillslut så fattade han vad jag menade och Då är Lyckan total :) Ska försöka få mig några bilder på detta, men det är inte så lätt att hinna med!

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards