Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Pottipotti - 26 januari 2011 13:54

Har kasterat Twix, funderat hit och funderat dit, men känner att jag gjorde rätt... Han har haft oerhört jobbigt med tikar, valpar, ja alla 4 benta oavsett om det har varit löp eller inte! Han har legat på en stress nivå i kroppen som jag inte tycker att dom ska behöva göra... Ska inte hanar användas i avel och dom har det jobbigt tycker jag att dom ska kasteras... Men som med allt så har vi alla olika uppfattning om detta!


Livet i en tratt! Det går utmärkt att äta kyckling godis även i en sånn :)


Han kasterades i måndags så först nästa vecka på torsdag åker tratten av... Han har det lite jobbigt just nu... Medicineringen har vi fått öka på lite till, så om några dagar mår han nog bättre igen...



Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards