Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Pottipotti - 27 januari 2011 10:14

Mulet med bara några få minusgrader, jag tror bestämt att vi går mot varmare tider :) Twix repar sig sakterligen, verkar inte ha lika ont men känner sig inte riktigt bekväm med sin situation... Fast det är ju inte så konstigt!

 

I söndags var det ett mycket vackert väder!


Jag mår si så där, repar mig inte heller helt... Är less på att inte må så bra! Orken finns inte riktigt och värken har bitit sig fast... Just nu är det två här hemma som vilar mycket!


 

Bilden tagen i söndags!


Enligt prognosen ska det bli plusgrader till helgen... Då ska vi ta oss en kopp kaffe på altan och känna in våren... För när man hör talas om plusgrader kan jag inte annat än känna vår i luften även om den "riktiga" våren inte riktigt är här än!








Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards