Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Blött blött blött men så vackert!

Av Pottipotti - 17 september 2010 15:40

Ja, snart har även denna dagen gått... Och gått har den gjort i det gråa tecknet... Men men, har man hund och det finns barn, är det bara att ta på sig bra med kläder och bege sig ut på en prommis...


 


Det var härligt med stril regnet som vattnade våra mössor, den friska härliga luften som renade våra lungor... Glada killar och över lycklig Twix, kan det blir bättre :)


 


På våran prommis spanade vi efter olika djur spår, flera älg spår fick vi allt se och även björnspår tror vi det var...


 


Älgspåret fick vi med på bild som ni ser, men tyvärr inte björn spåret...


 


Självklart har Twix en jakt väst så han går säker här i skogen...


 


Fast det är gråväder och regnet strilar ner är det underbart vackert ute... Vilka färger!!!


 


 


Från färger ute till färger inne... Nu är det dax för Svärmors goda köttsoppa som även bjuder på en massa härliga höstfärger, sen får vi se ifall jägar gubbarna ska ut på jakt,  försöka få tag i just den där stor stora älgen med dom många många hornen...


Jag & Twixen säger på återseende & Kram till er alla!







 
 
Ann-Kristin

Ann-Kristin

17 september 2010 18:19

Skönt att du har fått en fin dag, och skön dag ute i trevligt sällskap, in och njut nu av köttsoppan. Trevlig helg! Kramisar från oss!

http://www.charlesilver.dinstudio.se

Pottipotti

21 september 2010 14:35

Det var en ljuvlig dag... Underbart då vi kan träffas upp alla hos Svärmor, hoppas att helgen har varit fin för dig med!

Kramkram

 
Marsipanen

Marsipanen

18 september 2010 18:29

Härliga bilder, och tur att Twix har väst, annars skulle han säkert bli tagen för en älg *skratt*
Kan du vara utan permobilen nu? (om det är du på bilden) (ursäkta om det är en personlig fråga...)
Och visst är det något visst med hösten även om den inte riktigt, riktig har kommit igång här. Lite mittemellan än...
Kramen och skön helg!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Pottipotti

18 september 2010 21:59

Det var precis vad jag med tänkte... Inte vill jag att lilleman blir taget för en älg :D:D:D

Inte gör det något om du frågar... Fast det är inte jag på bilden utan min Svägerka och hennes två tvilling killar... Som vanligt är det jag bakom kameran...

Hösten är magisk... Men det verkar jag ju säga om dom flesta årstiderna :D

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Kramkram

 
Moa

Moa

20 september 2010 17:14

Heeeej! (: Vilka fina bilder! Nu börjar det bli riktigt höstigt ute ju! Måste köpa en sån väst som Twix har till Tinka oxå, så hon syns :P
Hoppas allt ä bra med dig, Ha det bra!

(lösenord & användarnamn på min blogg är *test*)

http://mmooag.blogg.se

Pottipotti

21 september 2010 14:34

Hej Moa! Det var länge sen... Roligt att du kikade in... Skulle in och kika på din blogg, men kommer inte in... Kanske något är fel?...

Ha det bäst och gossa om Tinka!

kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards