Alla inlägg under oktober 2010

Av Pottipotti - 20 oktober 2010 08:01

Sitter här med en rykande god kaffe... Lyssnar på Rivstart på 10:an... Väntar på att bege mig till badet, ska ta mig några sim rundor med sonen och hans flickvän... Får ett eget rum så jag inte behöver komma i kontakt med dofter på något sätt... Underbart så säg :) 

  När snön låg kvar!


Hoppas bara inte jag får än mera värk i kroppen efter doppet, har lätt att få det vid anstängning... Hur det än är med denna kropp, ska det ska blir härligt att känna vattnet omsluta en :)

 



Av Pottipotti - 19 oktober 2010 09:24

 


Nu ska jag till frissan och se vad hon kan göra med mitt hår,  elstöts burret ska bort hahaha...

Av Pottipotti - 18 oktober 2010 18:03

 

Här i kyrkan utspelades en prinsess dröm den 6 juni 1987.. Jag blev fru och fick min prins :)

Kan inte fatta att vi har varit gifta i ...en rättelse 23 år och lite drygt 4 månader, men har varit tillsammans i 28 år... Ursäkta min fel räkning ;)

  Här kommer vi ut och ger varandra den magiska kyssen... Underbart!

  Efter kyssen hade vi en stor bjudning just i detta huset... Den varade i många härliga timmar...

 

Sen intog vi bröllpos natten i denna kyrkstuga, vi fick börja städa och dona innan vi kunde lägga oss för busiga vänner hade stökat om en del :)

  Vacker utsikt från kyrkstuge dörren.

 

 

  Våran gamla brandstation, som numera är en ungdomsgård.

 

 

 

 

När jag var liten hade vi en bad plats bakom kyrkan, här ser ni resterna av den gamla bryggan... Här lärde jag mig att simma som 5 åring.

 

  Tjoooho... Frihet...

  Men jösses får man inte ens vara ifred när man gör det lilla...

  Har ni sett så vackra kyrk fönster!!!

  Gamla tings huset...

 

 

Här i skogen bakom kyrkan, gick jag mulle skolan när jag var 6 år gammal.

  Nu går vi vägen mot centrum...

  Utanför stadshuset kämpar dessa blommor mot kylan.


Sådär ja, nu fick ni en lliten rundvandring kring våran vackra kyrka

Nu önskar vi er en fin kväll... Kram

Av Pottipotti - 16 oktober 2010 10:12



 


 


Självklart får man full service...


 


Matte städar upp efter mig...Fast hon funderar stark på lära mig städa själv!

Av Pottipotti - 15 oktober 2010 16:52

 

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards