Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Pottipotti - 13 oktober 2010 12:36

Varför kan ingenting bli som man har tänkt sig... Idag ville jag träffa upp pudel vänner och köra lite ringträning, som vi båda behöver... Hinner inte mer än tänka allt jag vill göra så klappar kroppen ihop Suck!!!

 

Ser ni draken?


Vi behöver träna att vara passiv med andra hundar... Träna mera kontakt... Har värsta slyngeln här hemma just nu... Snacka om att köns mognaden har infunnit sig... Har jag en Matte eller ??? Han är en utmaning ( Har aldrig haft en kille som Twix förr :) ) Nåväl, fram med klickern och träna kontakt övningar hemma, samt lite annat smått och gott... Inte kräva för mycket av honom när han är i den här åldern... Var konsekvent och mjuk, men ändå visa vad jag vill ha ut av honom...Bara sätta igång!


Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards