Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Pottipotti - 9 oktober 2010 08:30

Innan jag sätter igång och surrar om allt och inget, så vill jag bara säga att...


 I morgon söndag kl 11.00 ringträning på arcus, efter ringträningen käkar vi ihop ( maten/fikat får alla stå för själva ) efter fika pausen tar vi en prommis som avlut... Vad tror ni om det?...


Även om du inte vill ringträna så kom med din hund och matsäck, ta en fika och surra en stund och som avslut en skön promenad. Vill du delta, meddela mig här eller du som har mig på facebook kan gör det där i inlägget, hoppas att vi träffas där!


 



Så där ja, godmorgon på er all där ute i cyberspace... Det verkar bli ett underbart väder även idag... Tempen ligger på över 8 grader varmt... Hahaha... ser precis hur grannen spatserar i kallingar till postlådan :D





Igår tog jag mig i kragen och begav jag mig ut för attt plåta den vackra hösten... Lika häpen blir jag varje gång av alla dessa underbara tilltalande färgerna som hösten bjuder på.



 


Kolla in så fint ölands token står sig än... Alldeles gula blommor med gröna blad... Inte kan man tro att det är Oktober månad...




 


Flyttfåglarna har börjat ladda för vidare färd.. Inte brukar väl fåglarna vara så här sena med sin flytt, inte brukar det väl vara så här varmt i början av oktober, nästan ingen fros natt... Eller är det så att man glömmer från år till år???


 





Fast jag klagar inte, det får gärna vara varmt länge till, är så frusen... Vill kunna njuta av härliga prommisar utan att ha på mig flera lager med plagg...


 



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe... Käka frukost, bada av mig lite, sen gå en morgon prommis med Twix ( som sover än ), efter allt detta ska jag snusa på goa valpar... Härligt så säg :)



    


Hoppas att ni får ett lika härligt väder som vi har... Sköt om er! Kramkram







Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards