Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Pottipotti - 7 oktober 2010 17:12

Idag är det bland aktiviteter här i huset... Det krattas, tvättas skoter overaller och dessutom impregneras dessa... Tar bort sommar och tar fram vinterkläder och skor...  Samtidigt har jag grejat runt här i bloggen, ändrat i texter och några bilder... Samt funderat när jag ska få in resultaten från i sommarens utställningar... Nåväl, det kommer, då det kommer!


Vilket Underbart väder och vilken höst vi har haft,  men inte blir det förevigat... Kameran ligger så snyggt ner packat i väskan... suck!!!...Det blir en bild från i sommar stället.

 


I helgen gick jag en klippkurs, mycket givande men ack så svårt att tänka om, nu gäller det bara att tordas ge sig ut på äventyr med saxen i pälsen och hoppas att något har fastnat... Förstört en hel massa pengar på saxar, med tillbehör, men vad gör man inte för att hålla pälsen i trim... Twixen har fortfarande en baby lejon, tordes inte ta steget ut och sätta han i en kontinetal, den frillan får han när det är slut med utställningar.


Tyvärr blev det ingen tävlingslydnads kurs... Låg sjuk hela den helgen, men så fort vi finner en ny kurs gör jag en ny anmälan.


Nä, nu ska jag och guben fortsätta vara aktiva... Bäst ta tillfället i akt då man har ilet och orken uppe! Ha det bäst vänner, på återseende!


Kramkram

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards