Alla inlägg under augusti 2010

Av Pottipotti - 31 augusti 2010 09:15

Jag kan inte förstå att det har gått 3 år sen våran ängel Sanny lämnade oss... Det känns som igår... Mitt hjärta brast och en stor sorg lämnade han efter sig! Jag tröstar mig med att han var tvungen att fara vidare och hjälpa någon annan som behövde han bättre än oss ... Tack för allt våran vän, tack för att du hjälpte oss hem!

Du finns för evigt i våra hjärtan!


 


I remember the day we met,
no that day I never will forget.


I remember my loyal friend,
you were there for me right untill the end.

You were always happy and wagged your tail,
my love for you will never fail.

You were always gentle and kind,
i hope some day back to you I will find.

I am loning for you every day,
how much I love you I could never say.

You are not in pain anymore,
And that I am greatful for.

Goodnight my friend, it's time to sleep,
my memories of you I will always keep.


Author Unknow


 

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards