Alla inlägg under juli 2010

Av Pottipotti - 16 juli 2010 10:06

Det här är sommar det... Bad & bus :) Lagomt blöt så infinner sig orken...


 


Lite suddig bild men... Matte envisades med att den skulle vara med...


 


Kollar av läget på tomten...


 


Men vem orkar hålla kolla hela tiden... Bus är min melodi ;)


 


Tassar & sommar kramar Twix & Matte

Av Pottipotti - 8 juli 2010 16:58

Nu är det tomt, tomt här... Hör hur klockan tickar och slår...Tjejerna har åkt till Mor och ska vara där till på måndag... Tur dom kommer tillbaka snart igen :)


 


Jag packar och packar, ska man verkligen behöva så mycke saker med sig... Jo om man har en pudel och en som inte klarar sig utan just det där som "kan" vara nödvändigt :D


En underbar helg önskar vi er alla! Kramkram

Av Pottipotti - 8 juli 2010 13:09

Nu är jag redo för utställningen i Oulo... Min yngre systerdotter har fixat till denna snygga Pudel åt mig :)

 

Tack gumman för din hjälp! Kram kram

Av Pottipotti - 7 juli 2010 12:58

Den 23 juni 2010 var vi och HD röntgade Twix... Han har HD grad A... Helt underbart :D


 



 

Av Pottipotti - 5 juli 2010 12:29

 


Just nu är det fullt upp... Mina systerdöttrar har kommit till oss och ska vara här fram till nästa fredag... Härligt :D... Då går även guben på semester... Jippi!!!... Till helgen beger vi oss till Uleåborg, på en 2 dagars int utställning... Nu ska jag ila vidare till er och sen blir det duschen!


På återseende, men tills dess önskar jag er alla en fortsatt underbar sommar... Kramkram

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards