Alla inlägg den 15 september 2010

Av Pottipotti - 15 september 2010 11:00

Okej, det kanske är dax att vi lämnar ett litet avtryck här i bloggen... Sommaren har bara rullat förbi och det allt för fort... Vi har hunnit med en hel del utställningar samt krusat runt i Sverige, har träffat en hel massa goa människor och djur :)


Jag kommer att lägga upp utställnings resutaten från sommaren, men det gör jag i ett nytt inlägg... Innan jag gör det vill jag tacka för den här sommaren och tacka alla som har hjälpt mig:




Tack Stina Rytty Holmbom, för all hjälp i sommar... Med både handling och allt i allohjälp :)


Tack även till Maj-Britt för att du har ringtränat och ställt ut Twix...


Tack Maria I för att jag har fått hänga med dig i bilen både i Sverige och finland... Utan den hjälpen hade vi fått stanna hemma...


Tack Torbjörn för skjutsen till Rovaniemi.


Tack Lisbeth för att du ställde ut Twix åt mig i Oulo.


Tack Carola för dina tips hur jag kunde forma fram bästa frisyren på Twix, det har hjälp mig oerhört mycket, ta steget ut och våga nagga lite mera i hans päls :)


Tack Helena för att vi fick äran att låna med oss Ozzy gubben ( Twix pappa ) till Överkalix och se han ta sitt första Cert... Vilken snygging till farsa han har :) Tack även för dom snygga bilderna du tog på Twix i Piteå.


Tack Hanna för bildern du tog på Twix nu i Täfteå.


Tack till hela utställnings gänget för alla trevliga och mysiga surrstunder... Det har förgyllt min sommar...


Hoppas jag inte har glömt någon... För att vara på den säkra sidan säger jag Tack till alla en gång till :D Ni är guld värda!!!


Stor kram från mig och Twix



Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards