Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Pottipotti - 25 maj 2011 10:00

   

Bilden lånad av Frimare's kennel

Det var denna bild på Ice som gjorde att jag smälte och nyfikenheten väcktes hos mig... Kan ni ana varför???


 

Visst kan man ana en likhet, även om man ser att Twix är större!


Jag som hade sagt bara någon dag innan att någon fler hund ska vi inte ha... Twix ska vara våran sista hund! Tjiii fick vi... Nu har vi värdens underbaraste Ice här hemma... Vilken lättsam liten valp, trygg stabil och helt underbar!

 

Ibland är det okej att ha fått en lille bror...

Av Pottipotti - 25 maj 2011 09:05

Ja tänk vad tiden går fort... Kan inte fatta att Twix hade varit hos oss 2 år den 30 april...Han var och är en glad sprallig kille som vet vad han vill :) Älskar utmaningar av alla det slag... Nyfiken från första dagen!

Han började sitt liv i fjällen med oss... Där han gick på upptäcks färd, åkte skoter och lekte dagen lång!

                                            


 


 

   


   

 

   

 

 

 

   

 

Åååå så nostalgisk jag blir då jag kollar igenom dessa bilder på våran alldeles underbaraste Twix, det känns som igår! Jag kommer att fortsätta valp temat, nästa inlägg blir en presentation av våran nykommling Ice...

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards