Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

30 april - Twix 2 år hos oss!

Av Pottipotti - 25 maj 2011 09:05

Ja tänk vad tiden går fort... Kan inte fatta att Twix hade varit hos oss 2 år den 30 april...Han var och är en glad sprallig kille som vet vad han vill :) Älskar utmaningar av alla det slag... Nyfiken från första dagen!

Han började sitt liv i fjällen med oss... Där han gick på upptäcks färd, åkte skoter och lekte dagen lång!

                                            


 


 

   


   

 

   

 

 

 

   

 

Åååå så nostalgisk jag blir då jag kollar igenom dessa bilder på våran alldeles underbaraste Twix, det känns som igår! Jag kommer att fortsätta valp temat, nästa inlägg blir en presentation av våran nykommling Ice...

 
 
Ingen bild

Ann-Kristin

25 maj 2011 09:56

Jag så sant, vad tiden går, jättefint du gjort här som vanligt, många fina foton på charmtrollet Twix. kram

Pottipotti

25 maj 2011 20:19

Tack Ann-Kristin :) Ja tiden går och väldigt fort ibland! Kramkram

 
Ingen bild

Agneta

25 maj 2011 10:15

Grattis till Twix. Han är verkligen en söt charmör på alla sätt och vis. Du tar så fina kort, och trevligt att se Twix i alla vinklar. En gokille. Hoppas du mår bra Anneli, kram....

Pottipotti

25 maj 2011 20:18

Tack Agneta! Visst är han det... Go som bara den, en riktig lycko spridare är han :) Jag mår så där... Hoppas det är okej med dig Agneta!

Kramkram Hoppas vi träffas i sommar

 
Ingen bild

Maria L

25 maj 2011 11:25

Åh vilka fina bilder på Twix. Håller tummarna att ni verkligen kan komma på lördag. Kramar från mig och blöta pussar från Miloo.

Pottipotti

25 maj 2011 20:16

Roligt att du gillar dom... Hoppas med att vi kan komma... LÄNGTAR! Kramkram & puss tebax till Mille

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Skapa flashcards