Alla inlägg under juni 2011

Av Pottipotti - 30 juni 2011 10:30

 

Hörrö brorsan nu lugnar vi ner oss lite!

Av Pottipotti - 17 juni 2011 10:45

Nu tar vi ett litet sommar uppehåll... Min syster med familj har kommit upp så nu ska vi njuta för fullt... Önskar er alla en helt underbar midsommar, med en massa sol och värme :)

 

Kram från oss

Av Pottipotti - 12 juni 2011 15:19

Sådär ja, nu när vädret är mulet och värmen har slagit av på takten, så passar det väl utmärkt att uppdatera flera gånger idag... För visar sig solen och värmen värmer, så är inte dator prio nr ett... Jag är och kommer alltid att vara en soldyrkare... Kroppen min älskar varmt och då menar jag varmt... För idag med ynka 13 grader så fryser jag... Snacka om att vänja sig fort vid värmen!


Den 5 juni begav vi oss upp till fjällen igen för att fira nationaldagen...


 

och våran bröllopsdag den 6 juni på fjället!

Som sig bör har jag tagit en hel del bilder... Och eftersom jag har så svårt att välja ut bilder på mina gullipojkar, så har jag gjort kollage av favorit bilderna :)


Twix blev så saligt lycklig när han fick "träffa" snön igen...

 

Killarna busade och rejade på fjällen

 

medans Husse roade sig med att köra skoter... Kan ni fatta att han körde den 6 juni och det var ett kalas före...

 

Twix han såg dröms på Husse när han körde... Sen tog han sig ett dopp i smält vattnet...Medans Ice spanade in Matte...

 

Vilket lämmel år det är... Ice träffade på en död lämmel som var spännande att kolla in... Det skulle luktas och utforskas :)

 

Sen tog grabbarna bus sig en sväng om runt på fjället... Vilket lycka det är att se dom busa och leka :)

 

Som vanligt får jag härliga pose bilder på allas våran Twix... Har Matte gjort han till Linslus mån tro :D

    


Efter en härlig dag på fjället for vi hem... Satte oss på våran altan och firade våran 24 åriga bröllpsdag, solen kom fram och tempen visade på härliga 20 grader... Kan inte fatta att vi har varit gifta så länge... Våran kärlek blir bara starkare och starkare... Tänk att vara gift med sitt hjärta, sin bästa vän, ja ens allt! Jag älskar dig så!!!

 

Och givetvis var våra fyrbenta hjärtan med och firade oss...

 

...en liten liten stund.. Dom somnade snabbt på altan efter en rejsdag på fjället... Nu laddar vi inför en ny säsong där uppe om några månader :)

Av Pottipotti - 12 juni 2011 09:34

Behöver jag säga mera :)

 

Av Pottipotti - 10 juni 2011 10:30

Tänk så fort tiden går 1 månad har lill plutten varit hos oss... Han är liten än, men man ser mer och mer hur en liten pudel träder fram... Man ser även på bilderna hur han har förandras hjärte grynet!




 

 

 





       

   

 

 

 

Vad vappis tiden går fort ibland önskar jag att den gick att stanna upp lite... I Juli har jag anmält oss till en valpkurs...

Av Pottipotti - 1 juni 2011 09:21

Dom här bilderna tog jag för några dagar sen innan detta regnandet tog över våra liv... Visst ser han ut att njuta, våran lille Plutt :)


 

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards