Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Nationaldagen - Bröllopsdagen i fjällen!

Av Pottipotti - 12 juni 2011 15:19

Sådär ja, nu när vädret är mulet och värmen har slagit av på takten, så passar det väl utmärkt att uppdatera flera gånger idag... För visar sig solen och värmen värmer, så är inte dator prio nr ett... Jag är och kommer alltid att vara en soldyrkare... Kroppen min älskar varmt och då menar jag varmt... För idag med ynka 13 grader så fryser jag... Snacka om att vänja sig fort vid värmen!


Den 5 juni begav vi oss upp till fjällen igen för att fira nationaldagen...


 

och våran bröllopsdag den 6 juni på fjället!

Som sig bör har jag tagit en hel del bilder... Och eftersom jag har så svårt att välja ut bilder på mina gullipojkar, så har jag gjort kollage av favorit bilderna :)


Twix blev så saligt lycklig när han fick "träffa" snön igen...

 

Killarna busade och rejade på fjällen

 

medans Husse roade sig med att köra skoter... Kan ni fatta att han körde den 6 juni och det var ett kalas före...

 

Twix han såg dröms på Husse när han körde... Sen tog han sig ett dopp i smält vattnet...Medans Ice spanade in Matte...

 

Vilket lämmel år det är... Ice träffade på en död lämmel som var spännande att kolla in... Det skulle luktas och utforskas :)

 

Sen tog grabbarna bus sig en sväng om runt på fjället... Vilket lycka det är att se dom busa och leka :)

 

Som vanligt får jag härliga pose bilder på allas våran Twix... Har Matte gjort han till Linslus mån tro :D

    


Efter en härlig dag på fjället for vi hem... Satte oss på våran altan och firade våran 24 åriga bröllpsdag, solen kom fram och tempen visade på härliga 20 grader... Kan inte fatta att vi har varit gifta så länge... Våran kärlek blir bara starkare och starkare... Tänk att vara gift med sitt hjärta, sin bästa vän, ja ens allt! Jag älskar dig så!!!

 

Och givetvis var våra fyrbenta hjärtan med och firade oss...

 

...en liten liten stund.. Dom somnade snabbt på altan efter en rejsdag på fjället... Nu laddar vi inför en ny säsong där uppe om några månader :)

 
 
Ingen bild

siwan

12 juni 2011 16:28

Nu skulle ni satt in ett kort
på eran bröllopsdag här :)
Bara fota ett vanligt kort m digitalen
å får man se hur ni såg ut för 24 år sedan
Jag minns ju inte, "gamal"
kramen

Pottipotti

12 juni 2011 17:27

Ja där gav du mig ett uppslag... kanske gör det sen ;)

Inte är du gammal, bara minnet som sviktar ibland ;)

Kramkram

 
Jenny

Jenny

12 juni 2011 19:58

Hej Anneli! Kul att du kikade in på vår hemsida. Självklart går det bra att länka :)

http://www.oenguskennel.se

Pottipotti

12 juni 2011 20:25

Tack Jenny... Då lägger jag in länken :)

 
Kerstin

Kerstin

14 juni 2011 22:56

Stort Grattis på er bröllopsdag...vad härligt ni verkar ha det! Åh sötpojkarna får vara med!
Dina fotocollagr är helt underbara som vanligt...man blir så imponerad av ditt fotande:)
Kram till er alla....

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Pottipotti

15 juni 2011 18:03

Tack snälla för alla fina ord :) Trevlig helg & Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards