Alla inlägg under april 2011

Av Pottipotti - 21 april 2011 11:32

 
  Tack & Kram för den fina påskhälsningen Kerstin Tompa Ramos Cesar & Hero 

  

Kram & Tack för det fina påskkortet Hanna & Buspudlarna 

Tack & Kram för påskhälsningen Erica och pudlarna från Snåretskennel

Av Pottipotti - 21 april 2011 11:07

Hej världen, det är tyvärr inte så lätt att komma ut på nätet, när vi är i fjällen... Passar på när många har farit ut med skotrarna... Vi har det bra, jag mår sådär, tar en dag i taget... Vädergudarna är väl inte alltid på våran sida, men vi mår gott även i husvagnen när stormen har yrt här uppe och det har ömsom regnat haglat och snöat, men vi har även fått en solglimt då och då :) ... Hoppas att ni alla har det bra, får passa på att hälsa på hos er när vi har kommit hem eller om det minskar med folk här uppe... 


 


Vi hoppas att ni får en riktigt mysig och fin påsk samt en fin valborgs helg och att ni alla får njuta av massor av sol... Var rädd om er & kramar från oss   

Av Pottipotti - 1 april 2011 12:31

Dagarna flyter på här hemma... Konstigt nog går dom fast man mest är liggandes eller sittandes... Guben och Twix är på en härlig prommis, men vädret bjuder på grått och snö... Ett riktigt april väder.


Ja tänk, idag är det första april... Vilken Underbar tid vi har framför oss... Ljuset kommer mer och mer, men tyvärr så länge jag är här hemma blir det till att sitta mest inne och se ut även om vädret är kanon... Allegin/astman har jag börjat känna av, men håller jag mig inne är det kanska så lugn!


 


Tanken var ju att vi skulle vara i fjällen nu, men som situationen ser ut just nu, blir det till att vara hemma... Men jag hoppas än på att jag ska orka fara dit och åtminstone kunna sitta ute på altan där och få i mig lite sol energi...

Det viktiga i allt detta är att försöka ta en dag i taget, skynda långsamt och inte stressa på det hela!


 


Jag måste ju bara säga vilken tur att jag har Twixen och Guben som ger mig sån energi... Alla dessa pussar och goss som den lilla lurvisen ger... Ja bara det helar man av... Och att få krypa in i en trygg famn är ju hur härligt som helst!


Sen har ju dessutom yngsta sonen med flickvän varit hit och gett mig goa stärkande kramar, skratt och surr :)


Kramkram världen!




Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards