Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Pottipotti - 28 februari 2011 09:40


Värmen håller i sig och idag har vi dessutom sol :) När morgon kaffet intogs såg jag den härliga solen stråla in... Jag blundar för allt damm som syns och dom skitiga fönstern... Det överskuggas av det vackra gula skenet :)


   

Och från vardagsrums fönstret... 

    

Plötsligt kom det en domherre på besök...


   

Tyvärr är bilden inte den bästa, men skulle jag öppna dörren var jag rädd att den skulle flyga sin väg... Jag blir lika upprymd och glad när vi får se domherrarna, hos oss... Upplever att dom är inte lika vanlig idag som när jag var liten...

   

Väl ute så slås man av att solen är så stark och värmande, fåglar som kvittrar...

   

Och vår tecknen visar sig allt mera, vill jag tro i alla fall :) Rönnen har små knoppar lite här och där!

   

Twixen är salig över den härliga värmen... Vill gärna vara ute och spatsera i snön... Tyvärr är bilden inte av bästa kvalla, men inte kan man motstå den söta tungan och snö beklädda nosen :)

 

Härligt när man kan gå efter skoterspåren som är väl trampade, den här tiden på året...

   

Jag hoppas och önskar att ni alla har UNDERBART väder...Sköt om er världen & Kram


Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards