Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Pottipotti - 4 februari 2011 18:46

Sitter och ser på skidskytte, just nu leder Helen EKholm... Heja heja Helena! Härligt att hon kunde nolla på liggande, det har varit en liten akkiles häl för henne...


Kvällen bjuder på mys med Twix och tv, från kl 20.00 blir det Tv 4:a som gäller... Det har snöat till och från idag, det blir inga mängder men oj så grått, tempen har legat kring -8 grader... Hörde av Guben att dom haft under kylt regn i fjällen och dåligt väder, ingen direkt fiske lycka heller, men dom verkar ha det toppen mysigt ändå :)


 


Har suttit och kollat på video filmer som jag har köpt av en vän... Pudeln och hundspråk... Roligt att höra mera om våran pudel även om jag visste det mest men är man en pudel galning, så vill jag veta och ha allt med pudlar :D Hundspråk är väldigt intressant... Vill lära mig än mera om samspelet mellan oss och hundar, den filmen kommer jag att se fler gånger... Det finns en bra bok av Turid Ruugas - I samspråk med hunden som jag varmt kan rekommendera... Där vi också får lära oss mera om hundspråk!


Nä gott folk, nu ska jag kolla klart skidskyttet, sen mysa... Trevlig fredag kväll & Kram


Av Pottipotti - 4 februari 2011 11:54

Den här tillägnar jag mina underbara vänner!



Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards