Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Pottipotti - 8 februari 2011 23:08

När saker och ting inte är som vanligt, då vi inte vet hur mycket lilleman ska röra sig förrrän vi varit på rehab, så får man vara kreativ och göra roliga saker hemma... Idag har vi letat...


 


Detta söta pipdjur har letats upp ett flertal gånger...

 


Först får han sitta och stanna kvar, sen går jag runt här hemma på under och bredvid saker :) Tills jag hittar den perfekta platsen... Sen bär dert iväg... När han hör ordet Leta...


 

 

 


Nu bränns det allt!

 

   


Duktig kille... Det blir svårare och svårare att hitta bra ställen, han är en hejare på att finna det man gömmer :)


Nä, nu ska jag sappa runt på Tv se om jag finner något se värt, ta en panodil och hoppas att febern har gett sig till i morgon... Sussa gott världen!



Kramkram!

Av Pottipotti - 8 februari 2011 11:10

Jag har tydligen onsdag idag... Såg det i mitt förra inlägg... Har nu ändrat felen där...



Utsikt från soffan!


Nåväl nu gäller det bara att fatta. att det är tisdag idag och onsdag i morgon, så jag inte far på djursjukhuset och sätter mig där i morgon!

Av Pottipotti - 8 februari 2011 09:57

Äntligen får vi se solen.. Igår kom ett väntande mail från vet, Twix ska få komma på rehab redan på Torsdag :) Vi behöver inte vänta till den 24 feb... Skönt! Tycker det är viktigt att vi får sätta igång med sjukgymnastiken så fort som möjligt och utvärderas, så vi vet vad som gäller...


Jag märker att medicinen hjälper honom och det känns bra, man far så illa när dom inte mår bra... En oro kommer krypande i kroppen och en rädsla hur det ska gå... Jag måste tro på att det ordnar sig, det ska ordna sig helt enkelt!


 

Aaaa, ny dag nya möjligheter!


Nu blir det en kopp kaffe och så får vi se vad den här dagen bjuder på. Kram till er alla!

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards