Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Än ligger snön kvar!

Av Pottipotti - 7 december 2011 09:59

Härliga prommisar i det lätt vinterklädda landskapet.


                                     


  Önskar er en fin lille Lördag. Kramkram


 
 
Ingen bild

Berit

7 december 2011 10:09

Så fina bilder....

Kram Berit

Pottipotti

8 december 2011 14:40

Tack snälla & Kram

 
Caisa

Caisa

7 december 2011 11:00

Vad kan vara bättre i snön än en kompis :)

KRAM från oss alla

http://fyrfotingarna.se

Pottipotti

8 december 2011 14:39

Helt rätt Caisa :)

Kram

 
Pirkko

Pirkko

7 december 2011 12:10

Vilka härliga bilder på bustrollen!
De lyser livsglädje av dem och så snygga täcken!
Nu har vi fått massor av snö ... kramsnö. Jipppiiii ...

http://www.pirkkohakkarainen.se

Pottipotti

8 december 2011 14:39

Oja... Dom är helt saliga av snön, glad jag blir att du gillar bildern, Tack tack :)

Härligt att ni med har fått snö... Då kan jag släppa tummarna nu då ;) :D

Kramkram

 
Ingen bild

Ann-Kristin

7 december 2011 13:49

Vilka fantastiska foton du har tagit nu igen, med frosten och 2 buspudlar, som är så fina i sina täcken, det är grannt med rimfrosten. Ha en fint lilllördag själv, jag ska på fackmöte som efteråt har lite mat och underhållning, blir trevligt! Kramisar!

Pottipotti

8 december 2011 14:38

Tack snälla vännen... Javisst är det vackert med rimfrost... Och visst är dom stiliga i sina nya Hurtta täcken :)

Mysigt med lite mat och underhållning :)

Kram & ha det bäst damen

 
Kerstin

Kerstin

9 december 2011 19:28

Vilka otroligt vackra foton du tagit...// Kram K

http://fyrakillarsblogg.bloggplatsen.se.

Pottipotti

9 december 2011 21:27

Tack snälla :) Kram

 
Kerstin

Kerstin

9 december 2011 19:30

Glömde skriva...man blir så lycklig när man tittar på dina urfina pudelpojkar:) Det gick lite väl fort i förra inlägget:)))
Stor Kram

http://fyrakillarsblogg.bloggplatsen.se.

Pottipotti

9 december 2011 21:28

Javisst gör våra godingar oss lyckliga :)

Kramkram

 
Helena

Helena

9 december 2011 20:44

Hallå i stugan!
Underbara bilder på underbara pojkar :) Så snygga i sina täcken! Och så fort tiden går - han har vuxit så mycket lille Ice... Snart får du ju träffa Frasse, "min" bäbis!
Jag har minsann kommit igång lite med bloggen igen, jag oxå ;)
Sköt om er så hörs vi!
Kramisar

http://www.queencobra.se

Pottipotti

9 december 2011 21:26

Nämen hallå... Så glad avi blir att få stor främman av finaste Helena :)

Ja nu är det inte länge kvar till vi får mysa upp oss med Frasse och se när alla grabbar sätter igång med ett hejdundrande bus :)

Aha, vad roligt då ska jag kika in till dig och kolla vad som händer... Kul att du har kommit igång med bloggandet igen :)

Ha det bäst & massa kramkram

 
Teddy, Roger o Malou

Teddy, Roger o Malou

13 december 2011 21:27

Godkväll!

Vad vackert det är med pudelkillarna i blåa Hurtta-kläder till den lysande snön! Ser gosigt ut med kragarna. :)

Vilken rolig leksak i trädet. Härligt att få leka i snön. Vi hade snö några dagar förra veckan, ett tunt täcke. Så mysigt. Teddy lekte glatt i snön. Men efter de dagarna, regnar, regnar och återigen regnar det... Tur att Teddy har sin julgran ute som han är överförtjust i att springa o fnatta runt. :)

Glada Julgranshälsningar från Teddy
Kramizar och tända ljus från Roger och Malou

http://www.teddybus.se

Pottipotti

14 december 2011 16:41

Visst är dom stiliga i sina Hurtta overaller... Dom lyser verkligen upp :)

Ice älskar leksaken i trädet, Trassel som han heter får sig en omgång då och då, men nu är det allt för mycket snö, men tyvärr verkar det som om den vill tina bort för oss...

Idag har det inte gjort annat än att regna och halt har vi... Usch och fy! Nä nu vill jag att vi alla ska få en fin vit jul och att detta slaskande ger sig!

Härligt att Teddy har granen han kan leka runt... Fattas bara en julsånger då :D

Bus bus hälsningar & Kramar från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards