Alla inlägg den 4 december 2011

Av Pottipotti - 4 december 2011 14:44

Vi är med i utlottningen av dessa fina vantar... Som skulle passa perfekt som tränings vantar nu när det börjar bli kallare ute... Passa på att vara med du också, kika in HÄR  för att vara med och tävla!


 

Av Pottipotti - 4 december 2011 11:50

Japp, då har man varit ute på en spännande prommis med doggarna... Ibland åkte man kana på dom hala vägarna... Marken är kall och regnet gör sitt, men vi kom hem välbehållna och alla ben hela :)


Tänk det är andra advent och det regnar... Jag har väl aldrig förr sett någon tvätta bilen den 4 dec... Men idag var det flera som var ute och snyggade sina bilar och det är behövligt minsann... Usch och fy vad bilen kladdsar ihop av allt salt och sand.


Det är så vacker den är tiden... Alla vackra ljus som brinner runt omkring, fina uppsättningar i trädgårdarna... Och för att inte tala om julmusiken som jag bara älskar...Jag  kommer riktigt ner i varv av den...Här kommer lite sött och upp piggande i grå regnet :)



Nä, nu ska jag sätta mig och kolla in skidskyttet på 4:an, dricka mig en kopp te och hoppas att det lindrar min hals... En riktigt fin andra advdent önskar vi er...


     Kramkram

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards