Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Troligen!

Av Pottipotti - 29 mars 2011 08:16

Kanske kanske får jag goa om denna härliga ljuvliga, ja helt underbara Twix idag... Har aldrig varit utan han så här länge... Det finns en risk att både hund och matte blir blöta av allt pussande :)


 

Sen ska jag krypa in i Gubens famn och stanna där länge länge... Få härliga och positiva energier. Nu sitter jag färdig och väntar på att ronden ska komma och hoppas får höra dom magiska orden... Ja du får åka hem!!!


 


Tack min yngsta älskade son och hans flickvän som har tagit han om Twixen under min sjuhusvistelse... Jag har inte alls varit orolig, för jag vet att han haft det hur bra som helst... En massa goss, härliga prommisar och fått bre ut sig i sängen som bara Twixen kan :)  Tusen och åter tusen tack och kram för all eran hjälp!

 
 
Lill sonen

Lill sonen

29 mars 2011 12:13

Det är bra att man kan hjälpa varandra, kramar. :)

Kommer bli tomt utan den lilla virvelvovven.

http://skirac.wordpress.com

Pottipotti

29 mars 2011 13:31

Det har du så rätt i hjärtat, du är guldvärd och underbar!

Kan tänka mig att det blir tomt utan honom, det var dock skönt att få Twix pussar i hela ansiktet och gossa om honom :)

Kram & Tack

 
Kerstin

Kerstin

29 mars 2011 20:17

Hoppas att det blir som du vill nu...och så härligt att få en massa kärlek av både vovve och gubbe! Stanna länge i en famnen!
TA hand om dig nu på alla bra sätt och jag hoppas du fått massor av ny energi!
Stor kram! ♪♫♪♫♫...

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.seen.se

Pottipotti

30 mars 2011 09:15

Jag fick komma hem... Helt underbart, ja fantastiskt :) Kärleken spirade på våran gata :)

Tack Kerstin för alla dina peppande och stärkande inlägg och att du är en sån fin cyber vän!

Kramkram

Psst! Hur gör du noterna... Dom är ju hur söta som helst:)

 
Pirkko

Pirkko

30 mars 2011 08:21

:-) "virvelvovve" ... ett sånt roligt smeknamn!:-)
Kram

http://www.pirkkohakkarainen.se

Pottipotti

30 mars 2011 09:10

Det är riktigt sött och stämmer så in på Twix :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards