Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Dikt - Förtvivlan!

Av Pottipotti - 8 mars 2011 10:31

  

 
 
Svärdottern

Svärdottern

8 mars 2011 11:10

Vilken fin dikt!.. Tänker på dig, du får aldrig ge upp hoppet.. Förstår att det kan vara svårt att se ett ljus men ge inte upp! MÅNGA KRAMAR TILL DIG!!

http://sandstorm.bloggplatsen.se

Pottipotti

8 mars 2011 12:38

Tack gumman... Kämpar men det är svårt!

Kramar i massor tillbaka

 
Moa

Moa

8 mars 2011 15:28

Fin dikt, tråkigt att du känner så dock! :(

Jaaa, det var länge sen! Jo, stängde ner ett tag.. Roligt att höra ifrån dig, vart riktigt glad!

Hoppas att det känns bättre snart och att det blir bättre, kämpa på och ha det bäst i vår du också! :)

http://mmooag.blogg.se

Pottipotti

9 mars 2011 08:39

Det var så roligt att kika in till dig igen och att du hälsade på oss med :)

Ha det bäst & Kram

 
Ingen bild

Ann-Kristin

8 mars 2011 17:11

Fin dikt igen! Du har det kämpigt, men stretar emot hela tiden, nya tag! Du är en riktig kämpe, både med dig själv och hundarna. Bra gjort, kämpa vidare, vi tror på dig vännen. Kram på fettisdagen och kvinnodagen!!!

Pottipotti

9 mars 2011 08:38

Tack snälla Ann-Kristin för dina stödjande ord

 
Kerstin

Kerstin

9 mars 2011 09:35

Oj, det var en stark dikt! Är det du som skrivit den? Vad duktig du är!
Att känna så men ändå tillföra så mycket till oss andra, det är starkt gjort!
Du verkar vara en kämpe i mina ögon!
Stor Kram Anneli!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.seen.se

Pottipotti

9 mars 2011 12:41

Tack Kerstin för dina ord, dom värmer, ja det är jag som har skrivit den... Har det jobbigt just nu och då känns det skönt att kunna skriva av sig!

Stor kram tebax

 
Sandra

Sandra

9 mars 2011 12:33

Jo du är duktig på att läsa och kommentera alltid lika kul att se att du har kommenterat! :) Vad roligt att du tycker om att läsa den, den är ju lite som min dagbok ärlig och rolig :)

Jo visst är han, du har en helt underbar son så duktig :) Han få verkligen till sina bilder, roligt när han använder sig av sin fantasi och gör nåt så kreaktivt :D

Kramar om!

http://sandstorm.bloggplatsen.se

Pottipotti

9 mars 2011 12:40

Visst är jag ;) :) Jag tycker ju själv om att visa att man varit in och läst...

Ja han är så underbar min goa son... Kreativ som bara den!

Kram gumman

 
Pirkko

Pirkko

9 mars 2011 17:43

Så ledsen jag blir av denna fina dikt, som jag förstår handlar om dig ... vad du än gör så får du aldrig ge upp.
Tänker på dig och skickar positiva tankar till dig ... Kram

http://www.pirkkohakkarainen.se

Pottipotti

10 mars 2011 10:29

Inte meningen att göra dig ledsen Pirkko... Jag blir djupt rörd när ni tänker på mig, det ger mig styrka! Tack för dina värmande ord.

Kramkram & Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards