Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Twix 2 år!

Av Pottipotti - 5 mars 2011 09:58

      Tänk att vårat hjärta fyller 2 år idag... Så fort tiden har gått... Här har det firats med tårta och paket...

        


  



Ett stort GRATTIS även till Twix kull syskon 

Bella Charmie Kazper & Greta


  

 
 
Ingen bild

Berit

5 mars 2011 10:20

Charmie hälsar och tackar. Och grattar alla det gör hon också. Festmåltiden har hon inte fått ännu, men hon fick också ett paket. Men lilla Nisse tog hand om den. Och började tugga sönder den. Den lilla odygdingen. Men han är så charmig. Nospussar och kram från oss i Öjebyn

Pottipotti

5 mars 2011 10:46

Jasså, lille busen ville också vara med :)

Kram till födelsedags Syrran och till lille Nisse.

Kramkram

 
Kerstin

Kerstin

5 mars 2011 10:29

Världens största nospuss till söta killen ♥ ♥...må tro att han blev glad efter den fina uppvaktningen! Tänk vad stor de blir våra killar...fast det dröjer ett litet tag till innan min bäbi fyller 2 år! ☻
Kramkalas!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.seen.se

Pottipotti

5 mars 2011 10:49

Tack tack,för nospussen :) Ja tiden går fort, nästan allt för fort ibland :)

Kramkram

 
Teddy, Roger o Malou

Teddy, Roger o Malou

9 mars 2011 19:14

Stort GRATTIS i efterskott!!

Vilken mysig födelsedag ni verkar ha haft! Härlig bakelse Twix fick. :) Vilka filmer gillar han?

Kul att öppna paket! Mysigt att se bilder. Teddy undrar nyfiket vilken affär det är som har sådana roliga grodor?

Födelsedagspussar och glada hurra-ylanden från Teddy
Kramar från Roger och Malou

http://www.teddybus.se

Pottipotti

10 mars 2011 10:27

Tack tack ropar Twixen... Bakelsen slukades fort, gott gott tycket han :)

Det är på djursjukhuset dom hade denna häftiga groda och denna roliga tärnings som man kan sätta godis i... Dom säljer många fina saker!

Grodan lekar han ofta med just nu, en favorit :)

Han brukar titta på animlaplanet med mig... Där dom kör agility m.m han gillar att titta på pudel film... Allt med pudlar gillar han:)

Vad gillar Teddy för filmer?...

Kramkram och nosisar från Twixen

 
Teddy o Malou

Teddy o Malou

11 mars 2011 20:04

Hejsan!

Teddy åt lite av mattes semla på semmeldagen. Det var så gott med laktosfri grädde.

Vad bra det finns roliga leksaker på Djursjukhus! Vad smart. :) Teddy är också förtjust i repleksaker. Han har en gul-vit pippifågel, köpt i mataffär i Alvesta, Småland.

Vad kul att ni har pudelfilmer. Var köper man sådana? Vi har bara egna inspelade filmsnuttar med Teddy och hans kompisar. Mysigt att titta på dem. När Teddy ser dem vill han absolut ut i trädgården - det är ju där kompisarna är enligt filmen!

Vi har tyvärr inte Animal Planet. Men Teddy gillar att se på djur- och naturprogram. Han tror alla djuren är hemma hos oss. Ibland springer han till rummet bakom TV:n, för att hälsa på djuren. När han kommit dit ser han väldigt undrande ut. Vart tog djuren vägen? "Fnissar" Teddy är rolig. ;)

Glada lekljud från Teddy till Twix

Kramar från Malou o Roger

http://www.teddybus.se

Pottipotti

15 mars 2011 08:08

Så gott med semla, det tycker Herr Twix också om, eller rättare sagt så gillar han all mat, en kille med stor aprit.

Dvd heter våra hundar Pudeln... Ibland brukar dom ha den på tradera... Själv hade jag turen att få köpa den av en vän :)

Men så klok han är eran Teddy gubbe... Kollar bakom var alla djuren är eller till trädgården... Det skulle ni filma och sätta ut på hemsidan :)

En massa lek och bus till Teddy från Twix

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards