Alla inlägg den 23 november 2010

Av Pottipotti - 23 november 2010 09:34

Sitter här med en god kopp kaffe och en pudel i famnen, kan dagen börja bättre:) Idag får jag främmande av Maria L & Linda L samt lille Trix, det ska blir så roligt!


 


Ja, tänk nu är det inte många dagar kvar till första advent.. Hör hur en del donar och fejar, men här står allt stilla, nåja det hinns nog med...Jag brukar inte ta fram så mycket saker nu mera... Men vissa grejer är stående som tex mina röda pumlor som jag brukar hänga i vardags rums fönstret :) Ja åsså givetvis julstjärnor i köket och vardagsrummet.. Funderar också på att sätta på veranden några julstakar, vi får väl se!


 


I år ska vi endast köpa en julklapp för max 50 kr, det ska passa både kvinna och man, sen ska det ner i en säck, där får man plocka sig en klapp... Känns så oerhört skönt och befriande att slippa tänka på alla dessa klappar... Dessutom för en enda dag!


Nä, nu kan jag inte sitta här och surra, ska duscha av mig, gå en prommis med Twix sen invänta  främmandet :)

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards