Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Jul tävling 1-20 dec -Vinn en hundbok!

Av Pottipotti - 1 december 2010 09:24

Nu startar jag igång våran årliga jultävling, som sträcker sig från den 1 dec till 20 dec kl 12.00


I år kan ni ha turen att vinna denna bok av Hundcoachen Fredrik Steen.

 


Alla som vill, kan vara med och tävla... Skriv en motivering här, varför just du vill vinna boken, länka gärna till min blogg, men det är inget krav! Den bästa motiveringen får en hemlig julklapp :)

Den 20 dec kl 12.00 drar jag en vinnare, resultatet kommer under dagen!


Lycka till!

 
 
Ingen bild

Berit

2 december 2010 08:15

Tacka för det så vill också jag vara med och försöka vinna. Inte för att jag har sån tur. Men jag måste ju försöka. Har man inte prövar så har man ji ingen chans alla :)

Kram Berit

Pottipotti

2 december 2010 08:25

Roligt att du ville vara med och tävla :) Lycka till!

 
Ingen bild

Berit

2 december 2010 14:05

Tack. Nu när jag läser vad jag skrivit så ser jag flera fel ;o) Det såg jag inte när jag hade skrivit tidigare.

Pottipotti

2 december 2010 17:03

Härligt att jag inte är ensam om att skriva fel ibland ;)

 
gunilla Windseth

gunilla Windseth

2 december 2010 15:34

Min motivering till denna bok är att jag vill kunna förstå mina hundar så riktigt och så vidsynt som möjligt.Vilket är människans ansvar
till att trygga hunden

http://toguwis.se

Pottipotti

2 december 2010 17:03

Kul att du ville vara med och tävla :)
Mycket bra och fin motivering! Lycka till i tävlingen!

 
Karin o Svartnosarna

Karin o Svartnosarna

8 december 2010 16:10

Hejsan Annelie o Twix!
En motivering varför jag skulle vinna boken är att man kan aldrig få nog med kunskap o vill ju ge mina 2 sötnosar det bästa av både mig som hundägare o att mig o deras omgivning.
Tyvärr fungerar datorn dåligt så jag ser knappt vad jag skriver:-) men hoppas att det blev bra:-)
Kramar tiller båda från mig o mina svartnosar.

http://kajsa-varg.bloggplatsen.se

Pottipotti

8 december 2010 20:07

Hej och vad roligt att du ville delta i våran tävling, din röst är numera räknad :)

Kram

 
Kerstin

Kerstin

8 december 2010 20:37

Självklart är jag med och tävlar om en bok som handlar om det viktigaste som måste finnas i all kontakt mellan individer och även mellan hund och människa...finns inget förtroende så kan man inte leva sida vid sida!
Att läsa om det är viktigt för att känna att man går åt rätt håll! Kul tävling!// Kerstin

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Pottipotti

9 december 2010 10:11

Toppen att du vill vara med i våran tävling :)
Du har så rätt i det du säger... Lycka till i tävlingen, din röst är räknas :)

 
Ingen bild

Mimmi

12 december 2010 21:04

Har flyttat detta inlägg från Gästboken hit till tävlingen!!!
Tyvärr funkar inte länken till hemsidan!

Hej Jag vill och önskar verkligen att vinna hundboken.Behöver den verkligen har två stora underbara blandishundar och jag har mycket svårt att få den lyda mig Skulle verkligen vilja lära mig mer hur man tar hand mina stora älskningar.god jul till alla djurälskade önskar Mimmi

Pottipotti

12 december 2010 21:09

Som du ser Mimmi har jag flyttat ditt inlägg hit... Jag önskar dig lycka till i tävlingen :)

 
Ingen bild

Maria L

18 december 2010 14:28

Så klart att jag vill vara med och tävla. Min motivering är att jag vill lära mig ännu mer om att vinna min hunds förtroende, det känns som det behövs ibland.
Kram Maria och blöta pussar från Miloo

Pottipotti

18 december 2010 16:56

Roligt att du vill vara med :) Alltid bra att komma sin hund närmare, fin motivering! Lycka till i tävlingen. Kram

 
Ingen bild

Ann-Kristin

20 december 2010 12:47

Jag gör ett försök att delta i denna tävling, har ingen motivering, jo att bara få vinna, är väl nog bra!

Pottipotti

20 december 2010 13:16

Nämen attans! Din kommentar han inte in i tid... Kollade av innan jag började med tävlingen...

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards