Alla inlägg den 2 december 2010

Av Pottipotti - 2 december 2010 07:16

Godmorgon gott folk... Nu har jag fått en liten glimt av årets julkalender Hotell Orren/knorren... Vet inte vad jag tycker om den, snö hade jag önskat i den, men det kanske kommer!

Tycker att det var nyss jag hade två killar på var sida om mig, när vi kollade på julkalendern...Men nu bor dom inte ens längre hemma... Den yngsta sonen flyttade ut för drygt en månad sen... Trodde att hjärtat skulle brista... Men men, det är ju tidens gång, vi har dom endast till låns en kort stund... Sen är det dax för dom att finna nya egna vägar!

   

Julafton ska firas här, men i lite annorlunda form i år... Guben jobbar eftermiddag så här blir det tidig jul lunch som gäller, men sönerna med 1 flickvän, mor och mors gube blir säkert längre här och spelar spel, fikar och äter än mera :) Yngsta sonen med flickvän kommer även hit och sover kvällen innan, hur mysigt som helst :) Vi ska upp tidigt på julaftons morgonen och få i oss lite julgröt, som traditionen bjuder!

Nä, nu kurrar min mage, dax för havregryns gröt och en god kopp kaffe.


Ni glömmer väl inte våran jul tävling, vill du vara med och tävla om en bok, kika då in här!


På återseeende! kram

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards