Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Hundschampo Bark 2 Basic Crystal Clear!

Av Pottipotti - 18 september 2011 10:52

 

Bilden är lånad från Citypet!


Jag vill göra reklam för ett hund schampo som heter Bark 2 Basic Crystal Clear Schampo, som bara är gjort av naturliga produkter och inga tillsattser samt helt oparfymerat... Pälsen på mina pudel killar blir så glansig och fin, huden blir mjuk och len... Jag badar killarna ca 1 gång i veckan till var 14 dag.


Jag och min son har försökt oss på en översättning från Engelska till Svenska...


Så här står det:


Bark 2 Basics är endast gjord av finaste naturliga ingredienser.


Våra produkter innehåller inga förtjocknings medel, oljor, silicon, lanolin ( fett som finns i ull ) och inga skadliga tillsatser.


Bark 2 Basics produkter är miljövänlig och bryts ner naturligt. Kan användas på Hundar, Katter, Hundvalpar och Kattungar.


Bark 2 Basics produkter har en 100 % tillfredsställnings garanti.


Om du inte är helt nöjd med produkten så kan du lämna tillbaks produkten och få pengarna tillbaks.


Den finns i 473ml flaska och kostar då 100 kr


Och dunken på 3,73 l kostar 350 kr


Detta schamp finns att beställa hos CITYPET


Fritt kort översatt igen!! ( Lite mera om hur man använder schampot)



Crystal Clear Schampo är en naturlig produkt. Speciellt för dom som har pälshundar.


Shampot producerar ett rikt tjockt lödder, som rengör djupt utan att torka ut päls och hud.


Den är mild och kan användas på djur i alla åldrar.


Den innehåller inga farliga substanser eller ingredienser, som lägger sig i pälsen.


Crystal Clear schampo sköljs lätt ur och lämnar en päls som är lyxigt hälsosam och blank.


Ph balanserad för husdjur.


Spädes 1 del schampo och 16 delar ljummet vatten.


1 kopp shampoo till 4 liter vatten (mix 8 ounces) Stämmer det här, har vi översatt rätt???....



Blöt djuret noggrant, tillsätt utspätt schampo från huvudet till svans och arbeta upp ett lödder.


Skjöl noggrant och upprepa om det behövs.


Extra tack min underbara son som hjälpte mig med översättningen!

 
 
Ingen bild

Berit

18 september 2011 12:08

Kan vara en produkt som vi ska prova när det andra är slut på.
Jag har köpt en bra flaska på djurmagazinet. Som är graderad hur mycket man ska späda den. Så det blir en liter schampoo.

Berit Charmie och busNisse.

Pottipotti

18 september 2011 14:57

Jag rekommenderar detta stark, har använt detta i många år på olika hundpälsar och det har varit lika bra på all mina killars pälsar och hud! Dessutom tycker jag att dom luktar oerhört gott efter bad, inte en massa doft och dylikt!

Vad bra med gradering på flaskan!

Pussa om era pudlisar från oss Kramkram

 
Svärdottern

Svärdottern

18 september 2011 12:19

Tack så mycket för dom fina orden! Jag försöka få ner mina tankar på bästa sett utan att de skulle bli fel sagt :P Jo är jätte kul att se att man har några stycket som kollar min blogg.. Känner mig väldigt nöjd med mitt inlägg. Vart inte super nöjd med dom två sista bilderna men vill ändå lägga ut dom :)

Många kramar!

http://sandstorm.bloggplatsen.se

Pottipotti

18 september 2011 14:55

Det tycker jag att du fick också... Dina ord berörde! Tycker att bilderna blev kanon bra... Gillar spindelnätet!

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards