Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Pottipotti - 22 mars 2010 10:26

Jag reser mig sakta men säkert... Men orkar inte göra så mycket... Det har varit några dagar med snö här, men så fort solen kommer fram ser man hur det tinar på altan och man känner vår i luften... En härlig och förväntansfull känsla...


  


  


Som ni har märkt är jag lite av en periodare när det gäller bloggen... Ibland sprutar ideérna och ibland är det sinat... Jag kommer att ta blogg ledigt en stund, men var så säker jag kommer tillbaka ;)


  


  


När jag känner mig piggare far vi till fjälls om inte, blir det en instängd vår för mig... Tänk! Något så vackert kan vara så farligt för mig... Bli det allt för tungt och ledsamt att vara inne, så kan jag ha masken på mig och vara ute en stund.


Nä, nu ska jag jag äta klart och sen ska jag ta en sväng med Twixen... Kamerna ska med, så vem vet får jag tummen ur, kanske det kommer lite bilder senare! Kram kram på er alla sköna bloggare...





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards