Alla inlägg under april 2010

Av Pottipotti - 30 april 2010 22:00

Jag ska försöka välja ut en bild varje månad, som tilltalar mig lite mer än dom andra... April är ju till snart enda... Aprils månads bild blev...


  


Vet inte riktigt vad det är som gör den här mera speciell än dom andra bilderna jag har tagit... Kanske är det hur lugn och avlappnad Twix är trotts hörsekåpor och glasögon... Han ligger fullt koncentrerad på min skoter och kollar då Husse hoppar med sin skotern...


Av Pottipotti - 28 april 2010 11:39

Längst ner på den här sida kan ni läsa om Twix brorsa Kazper.


Twix & Hans bror gick på samma unghundskursen nu i våras... Passade på att fota dom tilsammans sista kursdagen, men innan jag visar den får ni följa med på en nostagli tripp då bröderna var små...


  


  


kram kram



Av Pottipotti - 27 april 2010 11:24

Nu är jag och min familj i fjällen.

  

Där åker jag skoter.

  


Och kör minst ett gympa pass om dagen.

  

Ibland prövar jag ut olika skotrar... Tycker det är viktigt med komfort!


  

Ibland försöker jag hjälpa till att hålla koll, vem vet det kanske händer något annars.

  

Alla bilder på mig är jag väl inte lika stolt över.

  


Matte och Husse drar upp en och annan fisk... Min uppgift är att kolla ifall den är färsk.

  

Självklart patrulerar jag runt varje dag.

  

En dag fann jag den här konstiga håriga saken som kröp omkring.

  

Har träffat en ny kompis på fjället, han heter Nilas och är 10 år gammal.

  

Ibland behöver man en stund för sig själv...

  


...bara relaxa och kolla ut över fjället.

  

Efter en lååång dag på fjället brukar jag ta en siesta på altan...

  

... eller ligga i Husses famn och lyssna på hans hjärtslag.

  

Självklart sover jag med Matte och Husse, ibland vill jag ligga nära nära.

  

/Tassar och kramar från mig och min familj.





  

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards