Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Pottipotti - 26 januari 2013 03:20

Tydligen har jag oerhört mycket att surra om både på facebook och instagram som jag inte har haft på länge, så varför inte göra att blogg inlägg då...


Vaknade av att jag var attans kissnödig,, men det var nog inte därför som jag vaknade igentligeen, har under en längre tid haft så svårt med andningen och inte har den blivit bättre av att det är så många dofter i luften här på sjukan som finns runtomkring hela tiden... Jag är ju van att vara instängd hemma i min kokon ett fängelse utan galler som jag brukar kalla det...


Innan Guben gick hem igår så satte han upp en stor skylt på dörren med text... TÄNK PÅ ATT I DENNA SAL FINNS!!!  en som är mycket känslig mot dofter/ Maken... Så jag hoppas att detta ska respekteras... Förr min kropp är så nedgångren just nu så minsta lilla och jag drar åt mig allt som en svamp... Orkar inte så mycket mera känns det som... Men tydlligen är man gjord i något hårt material, annars vete katten hur jag skulle orka sitta här!!!


Sagt och gjort jag gick upp och kisssade, arklade upp en massa slem, satte mig i inhalationsapparaten


 
  

Tyvärr ingen bra bild... Fin kameran är hemma men denna får duga objektet ser väl inte heller så okej ut!


Tog en hutt cocilana som är host dämpande men fruktnasvärt äckligt, till sist blev det en spruta i låret..

 
  

Just nu har det lättat och känns bättre vilket är väldigt skönt...


.Nu sitter jag här med en massa medikament i krroppen, men mår bättre även om jag skakar som en asplöv av all bricanyl, och hoppas att John Blund infinner sig snart igen... Ska slå på Inspector Lynley,  se därifrån jag somnade,  det brukar vara sövande, se fram emot en ny morgon, räkna ner timmarna tills jag har en Date med världens goaste snygaste man på måndag :)... Om några timmar blir det koonntroller av blodtryck temp m.m senn blir det frukost som jag hoppas får behålla för jag känne mig så utsvulten trotts att jag sondmatas... Idag ska dom öka dosen lite :)  Håll tummarna att jag kan äta utan att kräkas, dricka utan att det kommer upp... För det jag lever av är  flytande kost... Och inte vilken kost som helst ska ni tro ;)  Utan står det kalvsoppa smakar det som någon slags sås, står det kycklingsoppa smakar det precis lika dant och sås, jag kan aldrig känna annat än samma sak, och se dessa klumpar som blir om matenn blir lite kall... Mat och mat, kan inte ens kalla det det, men jag ska väl inte klaga, det finns dom som inte ens har mat för dagen och skulle gladerligen äta det jag dissar... Nä världen nu ska jag göra att tappert försök att vila om inte annat...


  Var rädd om er. Puss och kram...


Pssst ni får ta iinlägget som ni viill ingen rättning denna tid <3



Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards