Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Äntligen en bilder blog!

Av Pottipotti - 21 september 2010 18:07

Äntligen har yngsta sonen skaffat en bild blog... Som jag har längtat... Han tar magiska bilder, som jag tycker att andra ska få ta del av, han har öga för detaljer, öga för det stora i det lilla... Ja, se själva!!!


 


       


Bilderna har han tagit med en sin ny inköpta kamera Canon EOS 1000





Vill du se mera av hans underbara bilder kika in HÄR!!!


 
 
Ann-Kristin

Ann-Kristin

21 september 2010 18:32

Han är ju din sonen, det förstår man ju, har verkligen öga för detta med fotografering, bra gjort av honom, roligt för dig med vännen, Haré gott!

http://www.charlesilver.dinstudio.se

Pottipotti

21 september 2010 18:43

Ja, du är ju för söt :) Ja han har öga för detta... Stolt Mor minsann :D

Ha det bäst du med vännen! Kramkram

 
Kerstin

Kerstin

21 september 2010 21:08

Vilka fina bilder...det är så fantastiskt härligt att vila ögonen på vackra bilder, man kan aldrig få nog. Lika är det när man fotar vovvarna...man upplever det man gjort en gång till.
Duktig son du har men du tar ju oxå snygga bilder så...
Hoppas du kryar på dig snart!
kram kram!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Nina och Alvin

Nina och Alvin

21 september 2010 22:46

Härliga bilder! :-) Gillar närbilder skarpt!

Ja, det är ett roligt spel! Är inte så mycket för TV-spel annars men det här kräver att man rör på kroppen och det är ju toppen ;-) Iaf nu när det börjar bli så kyligt att man knappt vill gå ut. Men Alvin får sin dagliga promenad ändå. Han bryr sig varken om regn eller blåst! (Djur gör underverk för hälsan både psykiskt och fysiskt!)

Ha en trevlig vecka ni med! Kramar!

http://alvintheboss.blogg.se

 
Pirkko

Pirkko

24 september 2010 18:49

Vilka bilder! :-)
De har samma effekt som meditation, vilket jag hållit på med sen 1984 ...
Härligt, Anneli att du blivit så gammal att du uppskattar hösten ... ;-D
Jag var gammal redan när jag var liten, jag ...;-p
Önskar er en härlig helg! Kram Kram

http://www.pirkkohakkarainen.se

 
Marsipanen

Marsipanen

26 september 2010 21:34

Kul kod det blev..jpyn
pratade nyss med Darling om att vi kanske skulle rensa undan en del av julpyntet (jpyn) och lämna det till Röda Korsets försäljning så de kan sälja det innan jul :;
Duktig son som tar fina bilder!
kramen!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Alvin

Alvin

29 september 2010 21:14

Mjaauu! Tack så mycket! Hoppas på att få mig lite läcker tonfisk imorgon. ;-)

http://alvintheboss.blogg.se

Pottipotti

30 september 2010 09:09

Hoppas att du fick din tonfisk idag Alvin Hurra hurra för dig ida'

Kram

 
Elin

Elin

2 oktober 2010 10:08

Duktig han är! :)

trelig helg!

http://www.fluffmonster.blogg.se

 
Ann-Kristin

Ann-Kristin

5 oktober 2010 16:47

Hej!

Du får nog vänta på uppdateringar, funderat på att lägga ned den, har inte så mycket nytt att komma med nu för tiden, samt funderat på att göra den i en blogg, men tror inte att jag har något att skriva där heller, funderar på att göra en hemsida för släktforskningen i stället, det är ju en gar, pengar som atyr det mesta! Ha det gott, Skypa någon dag du har ork och känner för det. Kramisar!

http://www.charlesilver.dinstudio.se

Pottipotti

6 oktober 2010 14:58

Förstår vad du menar... Det lät roligt med en släkthemsida :) Eller varför inte en blogg om dittan och dattan :)

Kraaaaaaaaaaaam

 
Maria & Bella

Maria & Bella

6 oktober 2010 23:41

Underbara bilder. Man ser ju vem han är son till:) Hoppas allt är bra med er, nu börjar hösten komma här hos oss också. Sköt om er, kram!

http://www.storlurs.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 oktober 2010 08:41

Hej:)
Jaa det var läckra bilder din son fotat.Det var längesedan,hur är det med dig och Twix nu för tiden?
Kramar från Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pottipotti - 4 februari 2015 03:16

Jag vet inte om man ska säga god morgon el snart god natt, har nu legat vaken ett tag men ska inte klaga har sovit till och från...   Jag har nu bestämt mig för att jag ska lägga ner denna blogg eller rättare sagt så ska jag inte blogga från den ...

Av Pottipotti - 28 december 2013 20:42

Bättre sent än aldrig eller hur :)     Sen har vi fått några jätte fina julkort som vi tackar ödmjukast över & Många god fortsättnings kramar till er <3                    ...

Av Pottipotti - 4 december 2013 08:14

Ja egentligen varför envisas jag med att ha kvar bloggen när det uppdateras så dåligt, men min önskan är väl att inspirationen kommer igen attt både surra av sig om all mellan himmel och jord samt att ta tag i det här med att ta mera bilder, för att ...

Av Pottipotti - 2 december 2013 09:23


Nu är det så här att jag gjorde ett inlägg på FB angående en Sphynx eller inte, min längtan är så STOR att det rent värker och gör ont i hela mitt hjärtat... Inlägget börjar så här, men är lite om gjort här i bloggen!!!   Okej nu är det så här......

Av Pottipotti - 23 maj 2013 08:08


USCh och FY så dålig jag är på att uppdatera bloggen... Men inspirationen har och är inte så hög att hålla på heller, det är så mycket annat som har och tar upp min tid... Tyvärr allt för tråkiga saker, men det finns även en del roligt som har hänt.....

Presentation


Hoppet är tyst och starkt
med lite näring kan det uthärda
med lite ljus kan det överleva
det gör livet möjligt!!!

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Mina älsklingar

              Twix 9 veckor

                 Min Darling

               Ice 9 veckor

Vänner

Pudel Uppfödare

Handarbete

Övriga länkar

Choose your language


Ovido - Quiz & Flashcards